Klacht: Verjaardags Tompouce

op 20 maart 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Via e mail kwam van HEMA een felicitatie voor mijn vrouw die op 11 maart jarig was. Daarbij werd haar een Tompouce beloofd.
Wij zijn vandaag voor overige boodschappen naar HEMA Purmerend gegaan waar wij in het restaurant koffie met Tompoucen wilden gebruiken. Dat feest ging niet door omdat dit gebak in de HEMA winkel moest worden afgehaald en nietin het restaurant. Helaas waren de Tompoucen op in het winkelgedeelte. Wij stelden voor om ze dan maar even in het restaurant te halen dat er vlak naast is maar dat bleek onmogelijk te zijn.
Wij geven toe dat het geen probleem is om wakker van te liggen maar het lijkt wel enigszins op een Kafka verhaal.

Wij zouden het op prijs stellen wanneer u het personeel instrueert om zich wat minder star op te stellen bij zo'n minuscuul probleem. Voor het overige hebben wij geen klachten over HEMA personeel, waar dan ook.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans of Stijnie.