Klacht: Verhuizing en Aanmaning

op 03 oktober 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb bij H&M een paar schoenen besteld. Deze waren van dusdanig slechte kwaliteit dat ze binnen een dag kapot waren. Als tegemoetkoming heb ik een nieuw paar ontvangen maar deze diende ik nog wel te betalen (logisch, natuurlijk). Helaas waren ook deze schoenen binnen een dag weer kapot.
Ik ben de week dat dit gebeurde verhuisd. Hierdoor heb ik de acceptgiro niet ontvangen. Inmiddels zijn wij een hele tijd verder en krijg ik een belletje van mijn ex-huisgenoten dat er veel brieven van de H&M zijn bezorgd. Dit waren allemaal aanmaningsbrieven. Ik heb hier nooit een e-mail of een belletje van gehad van de H&M, terwijl ik genoeg e-mails van hun ontvang met reclame. Het bedrag werd steeds hoger terwijl ik hier, op de brieven na, nooit wat van gehoord heb.
Mijn punt is dat het bij een verhuizing erg moeilijk is om bij elk bedrijf waar je ooit besteld hebt je gegevens te wijzigen en dat wanneer het bedrijf een e-mail adres van de desbetreffende klant heeft, deze via de mail een aanmaning zou moeten krijgen. Ik heb geen enkele brief gezien en heb inmiddels 13,50 euro aan extra kosten.

Ik wil graag mijn aanmaningsbedrag van 13,50 terug en zou het op prijs stellen dat klanten gewoon per mail op de hoogte worden gehouden van bestellingen. Zodat zij niet, wanneer zij vergeten een adreswijziging door te geven bij een verhuizing, een torenhoge schuld gaan krijgen bij de H&M zonder dit door te hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar H&M over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 11 oktober 2016 om 14:45 geantwoord

Hallo,
Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag geprobeerd telefonisch contact te hebben met de klant om samen te bespreken hoe het verlopen is. Jammer genoeg kregen we geen telefonisch contact, waardoor we hebben besloten om een e-mail te versturen. We hebben de klant aangeboden om bij uitzondering de aanmaningskosten te verwijderen omdat we begrijpen dat het door de verhuizing is misgelopen. We hebben de klant er ook op gewezen hoe het mogelijk is om online de saldogegevens op te vragen.
Mochten er dergelijke vragen zijn , neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Diede