Klacht: verhuizing

op 03 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In 2003 is mijn relatie stuk gelopen waardoor ik een eigen woning heb gehuurd. Ik heb een tv, telefoon en internet verbinding van ziggo genomen. Heb een ontvanger gekregen. En heb netjes mijn maandpremie betaald. In 2008 heb ik een huisje gekocht en de verhuizing doorgegeven. Tot op de dag van vandaag ook hier netjes mijn maandelijkse betalingen gedaan. Afgelopen week ontving ik een aanmaning van LAVG. Een openstaande vordering van ziggo. Ik heb contact met ze opgenomen en kreeg een mvr aan de telefoon. Ze heeft mijn gegevens opgezocht en kon geen achterstand vinden. Ze gaf aan de rekening niet te betalen. Het kon wel een fisching brief zijn. Voor de zekerheid toch LAVG gebeld. En het was wel degelijk een openstaand bedrag die op mijn naam stond. Waarop ik ziggo weer heb gebeld. Na lang aandringen is de medewerker verder gaan zoeken en bleek er een betaling open te staan op mijn oude adres. Bij de verhuizing hebben ze mij afgemeld en dan hoor je je kastje terug te sturen. Dit is natuurlijk niet gebeurd omdat ik verhuist ben. Ik heb een telefoon nummer van de afdeling betalingen gekregen daar kon ik verder geholpen worden. De volgende dag heb ik die afdeling gebeld. En blijkt dat ik helemaal niet afgemeld ben. Pas in dec 2015 schijnt het contact van het oude adres afgemeld te zijn. Hoe het ook is. Moet ik de rekening MET incasso kosten aan LAVG betalen. Ik heb de rekening maar over gemaakt om verdere kosten te voorkomen. Ziggo kan namelijk niet in mijn gegevens zolang het bij LAVG ligt. Als de rekening binnen is moet ik een bewijs van verhuizing overleggen om zo aanrte tonen dat ik echt niet meer op het oude adres woon. Kortom ziggo laat vaste klanten een relening van 160,- betalen voor niks. En ze doen geen moeite om mij te helpen. Ik wil mijn geld terug. Hoe ga ik dit oppakken?

Als ik mijn onnodige 160,- terug heb

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carodobby