Klacht: verhuisd naar nieuw adres

op 19 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Goedemiddag ben verhuisd naar nieuw adres in Ommen tot op heden nog geen folders ontvangen wat ik erg graag wil hebben is dat misschien mogelijk??
Mijn adres is Bonkelaar 12 7731 NB Ommen
Alvast bedankt voor uw moeite

met vriendelijke groet,
Irma Jansen

Folders nu mooi allemaal in plastic zit ideaal en goed overzichtelijk

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 februari 2018 om 16:58 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft ons laten weten dat u het Spotta folderpakket niet in uw brievenbus ontvangt, maar dat u dit wel graag zou willen. Uw adres bevindt zich in een gebied dat bij ons bekend staat als buitengebied, industriegebied of nieuwbouwgebied. Dat is de reden dat wij het folderpakket helaas (nog) niet op uw adres bezorgen.

Wij bekijken continu of wij gebieden kunnen toevoegen aan ons bezorggebied. Mocht uw adres worden toegevoegd aan het bezorggebied, dan zult u automatisch het Spotta folderpakket thuis ontvangen. Dit betekent echter niet dat u in de tussentijd voordeeltjes hoeft te missen!

Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Diezel-Aagje