Klacht: verhuis probleem

op 10 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

enkel maanden geleden gemeld bij kpn dat wij op 2 mei 2016 gingen verhuizen. op het nieuwe adres een nieuw pakket nl alles in 1 instap genomen. iom telefonist(e) een monteur geregeld op 3 mei 2016. op 4 maart 2016 een bevestiging ontvangen en werd tevens gezegd, dat wij op 3 mei gebruik kunnen maken van het pakket. 1 week voor onze verhuizing een mail ontvangen dat de kpn hard werkt aan het gereed maken van de benodigde schakelingen. op 3 mei keurig de monteur op tijd, deze ging voortvarend te werk, het internet kreeg hij inderdaad aan de praat, maar de telefoon en TV kon hij niet werkend krijgen, ondanks diverse telefoontjes naar bepaalde afdelingen van kpn. uiteindelijk moest hij mij meedelen dat het nog 1 tot 3 dagen zou duren voordat wij telefoon en TV zouden kunnen gebruiken. ik moest op het voice lampje op het modem kijken als dat gaat branden kon ik contact op nemen met 0800 0402 om een gebruikers code en pin code te verkrijgen. het is nu 10 mei 2016 en nog steeds geen voice lampje op het modem. u begrijpt dat ik op z’n zachts gezegd boos ben op de handelwijze van kpn die een jaren lange klant zo laat vallen. het is dat ik bij een andere provcider weer opnieuw kan beginnen anders was ik resoluut bij kpn weggegaan.( ps, zelf tussentijds kontact vmet 0800 0402 opgenemen om te zien wat er toch aan schort, tot mijn verbazing werd er een opmerking gemaakt dat de verhuizing geannuleerd is geweest door een fout in het systeem, u begrijpt dat dit voor mij onacceptabel is.)

ik ben bang dat ik niet gauw meer tevreden ben over kpn, mede dat ik in mijn omgeving dit diverse malen eerder heb meegemaakt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janvanroekel