Klacht: Verhoging van 50 % op Pertura opdek binnen deuren in twee jaar tijd!

op 22 mei 2021 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Ik vind de verhoging van bijna 50 % in twee jaar tijd niet in normale verhouding staan tot andere verhogingen, grijpen de Corona tijd/crisis aan om exorbitante prijsverhogingen door te kunnen voeren, dat terwijl de bouwmarkten en dus ook Hornbach juist meer omzet in deze tijd hebben gedraaid als voorheen!

Normale prijzen en prijsverhogingen doorvoeren.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 28 mei 2021 om 09:47 geantwoord

Geachte klant

Bedankt voor uw bericht en dat u de tijd hebt genomen om ons uw mening zo openlijk te geven.

We hebben er alle begrip voor dat een prijsverhoging teleurstellend is.
Onze prijsstelling is ondermeer gebonden aan de actuele marktprijzen.
Bij langdurig gewijzigde prijzen voor grondstoffen op de wereldmarkt of prijsschommelingen bij seizoensartikelen kunnen wij tot aanpassingen gedwongen worden.
Dat vindt natuurlijk altijd plaats met het duidelijke doel om prijsleider te zijn. Dat wil zeggen dat als bij ons de prijzen omhoog gaan, we nog altijd prijsleider zijn.

Dat verzekeren we met onze prijsgarantie
Onze prijsgarantie luidt: “Als u een identiek artikel ergens anders goedkoper vindt, dan krijgt u het bij ons voor dezelfde prijs met nog eens 10% extra korting. Uitverkoop uitgezonderd.”

Vriendelijke groet

Webcare Hornbach

Alle klachten die gemeld zijn door @@@@@@@@@@@@@