Mijn Klacht:
De AH Delicata chocolade 100 g kostte altijd €0,99. Nu is er een nieuwe verpakking en nu is de prijs ineens €1,49, dus een prijsverhoging van 50%. Ik vind dit absurt. Ook al zou de cacao misschien in prijs verhoogd zijn, wat mij niet bekend is, dan nog is een verhoging van 50% absurt.
Dit betekent voor mij, als trouwe klant, dat ik in het vervolg de chocola ergen anders koop.
Gewenste Oplossing:
Als deze absurde prijsverhoging teruggedraaid wordt tot een redelijke verhoging!


