Klacht: vergoeding ticket of verplaatsing ticket zonder bijbetaling uit coulance overweging

op 17 juli 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn zus heeft twee tickets bij vliegtickets .nl besteld.zij wist toen niet dat zij ziek zou worden en kon dat ook niet vermoeden.Nu heb ik namens haar of de ticket vergoed zou kunnen worden of dat de ticket op een later moment gebruikt zou kunnen worden zonder bijbetaling.
Mijn zuster heeft inmiddels een mamma amputatie ondergaan.zij is nu in afwachting van het traject chemo en of bestralen.Vliegtickets nl wil niet meewerken want zij moeten zich houden aan de richtlijnen van KLM.zij heeft geen annulering omdat zij op vakantie dacht te kunnen gaan.In de hoop op enige coulance uwerzijde teken ik met vriendelijke groeten ARE Talhout

wanneer de tickets van mijn zuster op een later moment gebruikt kunnen worden zonder bijbetaling

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raymond Talhout