Klacht: vergoeding ivm geannuleerde vlucht

op 21 mei 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze retour vlucht van Southend naar Schiphol was geannuleerd.
De gratis omboekservuce via de app van Easyjet werkte niet.

Wij waren genoodzaakt een veel duurdere vlucht te boeken.

De kosten van de geboekte, maar dus geannuleerde terugvlucht hebben we reeds retour ontvangen. Echter zitten we nu nog met een verschil van
zo’n 170 euro, wat wij een meerprijs hebben moeten betalen om thuis te kunnen komen.
En dan hebben we het niet eens over bijgekomen kosten als extra maaltijden, overnachting, en een extra verlofdag.

Gewenste Oplossing:

Wij wensen graag de volledige extra kosten, welke we nu door toedoen van een geannulleerde vlucht hebben moeten maken, terug.
Niet in de vorm van een cheque, maar gewoon in euro's

Als de vlucht niet geannuleerd was, of de gratis "re-book" via de app gewerkt had, dan hadden wij deze kosten niet gehad!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leon van Krugten