Klacht: Vergoeding

op 04 juni 2021 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben met onze dochter met oogproblemen een bezoek gebracht aan specsavers in Enschede in de stad. Specsavers vertelde ons dat de bril van mijn dochter werd vergoed en ik kreeg net een nota naar huis toegestuurd over de rest wat ik zelf moet betalen. Specsavers heeft zelfs in het systeem gekeken en vervolgens tegen mij gezegd dat het werd vergoed. Ik ben benieuwd waar het fout is gegaan tussen specsavers en mijn verzekering. Specsavers heeft mij verteld dat ik in 2018 voor het laatst een bril heb gekregen maar mijn zorgverzekering (menszis) vertelde mij dat ik een bril heb gekregen in 2020. Ik heel benieuwd hoe we hier een oplossing voor gaan vinden.

Gewenste Oplossing:

Als alles vergoed wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nk naser