Klacht: Vergeten levering

op 23 mei 2020 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij leenbakker 2 bedden besteld waarbik 3 weken op moest wachten. Eindelijk gister 22
Mei zouden ze bezorgd worden de bezorger komt met 1 bed reactie de andere is manco. Ik bellen met leenbakker en die zeggen ze zijn het andere bed vergeten in te laden. Ik heb gevraagd om het op te lossen vandaag en anders dat ze morgen ochtend komen. Nee hoor ze komen in de middag terwijl ik afspraken heb gemaakt. Ik heb geappt met postnl [email protected] home maar die hebben nooit gehoord van klantenservice ze zijn totaal niet meedenkend en willen ook totaal niet meewerken. Gewoon onbeschoft zooitje.

Ik wil dat ze het in de ochtend bezorgen en niet in de middag aangezien ik niet thuis ben in de middag en ik niet 1 dochter wel blij wil maken en de ander niet.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 25 mei 2020 om 16:34 geantwoord

Geachte mevrouw Broens,

Bedankt voor uw bericht.

U doet melding van een onvolledige levering. Op vrijdag werd een deel van uw order helaas niet aangetroffen tijdens het laden. Hierop werd besloten het andere deel wel vast te leveren en het ontbrekende deel na te leveren.

Bij deze nalevering hebben wij niet van te voren een tijd kunnen inplannen. Dit komt omdat alle orders in de avond vóór de lever-dag ingepland worden op vastgestelde routes. Op het moment dat u contact met ons opnam hebben wij deze tijd dan ook niet naar uw wensen kunnen aanpassen.

Onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Smab