Klacht: Vergassen van duiven locatie Peppelweg te Rotterdam

op 30 juni 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

vrijdag 28-6-2019

albert heijn peppelweg rotterdam heeft een particulier bedrijf ingehuurd om duivenkooien te plaatsen op hun dak
zodra de kooi vol zit met duiven komt het bedrijf er een plastic zak omheen doen en
worden ze ter plekke onder toeziend oog van het winkelend publiek vergast en in de plastic zak naar beneden gegooid.

zaterdag 29-6-2019

zaten er weer duiven in de kooi en hierop heeft het winkelend publiek aan de medewerkers van AH gevraagd of
de duiven er niet uit kunnen waarop zij geantwoord hebben geen sleutel te hebben van de kooi en
dat er tot maandag moest worden gewacht totdat het ingehuurde bedrijf weer zou komen om ze te vergassen.
( dit zou dus hebben ingehouden dat de duiven dus 3 dagen in de brandende zon op het dak zouden moeten blijven staan)

een behulpzame buurtbewoner heeft hierop een ladder gepakt en
heeft de kooi gepakt welke niet op slot zat en hierdoor heeft hij de duiven vrij kunnen laten

de nieuwe bedrijfsleider van AH gaf aan dat hij deze maatregel had genomen omdat de duiven in zijn laadruimte komen.
maar het eigen AH personeel loopt de dieren daar te voederen dus in plaats het personeel hierop aan te spreken
worden nu de duiven op deze wrede wijze vermoord

Dit per onmiddelijk stopt!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nelly d