Klacht: Verfwerk verkleurd ontzettend!!

op 17 mei 2013 over Flexa in de categorie Producten

Na een jaar hebben we nog wat verfwerk laten doen en het valt ons nu op dat er ontzettend veel kleurverschil is tussen wat er vorig jaar is geverfd en wat er nu is geverfd. Het houtwerk van vorig jaar lijkt nu wel creme! Nu staat erop hun site dat verf op terpentinebasis kan vergelen. Als de verfwinkel (proffesionele!!) mij daar vorig jaar op had gewezen bij het kopen had ik nooit voor terpentinebasis gekozen. De muren zijn nog mooi wit maar alle deuren (hoogglans 10 stuks alleen al beneden) en kozijnen (zijdeglans)steken hier nu bij af. Het buitenwerk wat nu geverfd is en de kozijnen boven zijn nu nog mooi wit maar voor hoe lang?

Ik heb vandaag ook een mail naar flexa gestuurd en vraag naar een oplossing. Ik hoop dan ook dat ze een passende oplossing kunnen bieden. Ik hoorde zojuist van een bekende dat er bij de gamma voortaan briefjes hangen dat de kleur kan verkleuren. Ik weet niet hoe lang die briefjes er al hangen maar volgens mij nog niet zo lang. Ik vind dan ook dat dit op de potten verf zelf vermeld moet worden!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Bericht van Flexa

3 jaren geleden - 18-06, Contact opgenomen met mevrouw om te controleren of de geboden oplossing naar wens.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 september 2016 om 09:56 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door anikab