Klacht: Verf reageert heel raar

op 13 augustus 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Onlangs verf gehaald bij de Kwantum; in het verleden was ik goed te spreken over de kwaliteit.
Maar… schijnbaar is die nu hard achteruit gegaan.
Ze hebben tegenwoordig een lijn op waterbasis (milieuvriendelijk, dus dat geef ik een +) en deze kan ook op kleur gemengd worden door hun welk alleen maar gunstig is en je de juiste kleur hebt.
Nu had ik de grondverf en de high gloss lakverf meegenomen, beiden wit (de lakverf is gemengd voor extra wit)
Keurig geverfd zoals het hoort: schuren, ontvetten, verven, drogen, opnieuw (2x grondverf, 2x lak).
Nu zou je mogen verwachten dat het geverfde tegen een stootje kan, helaas niets is minder waar..
Je tikt het er zo af! En als er maar een beetje water opligt geeft de verf een zeer vreemde reactie: laag gaat bubbelen.
Wat is hier gaande? Zoals dit heb ik nog nooit beleefd!!
Alles wat ik geverfd heb kan ik er afhalen en opnieuw gaan behandelen.
Maar absoluut niet meer met de verf van Kwantum!!
Zeer zeer slecht dit!
Het laatste woord is hier nog niet over gesproken!

Bijgevoegd is een foto van waar een beetje geknoeid water lag onder het koffiezetapparaat.

Geld terug zodat ik andere verf kan halen en niet de verf van de Kwantum.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda Bruin