Klacht: Verf droogt niet tweede keer!

op 02 juni 2015 over Flexa in de categorie Producten

Vorig jaar juni strak in de lak 1019 gekocht bij de karwei in alkmaar grote antieke kast geschilderd (buiten )
Na tien dagen was de verf nog niet droog kast was inmiddels nat geregend en verprutst.
Netjes mijn geld terug gehad van karwei was een productie fout.
Ik zou wat horen van Akzo volgens de karwei ivb met de kast,is niet gelukt.
Gisteren bij de plaatselijke kluswijs een klein potje zelfde kleur gehaald en de koelkast geschilderd
U raad het al NIET DROOG.
U zult begrijpen dat de koelkast niet twee weken buiten kan blijven staan dus dat zal een nieuwe worden.
ik ga ook niets meer terug brengen Akzo kan contact opnemen met mij.

Als ik van Akzo een oplossing heb waar ik mee kan leven.
Dit is tweede keer al.. de eerste keer netjes gemeld zo dat jullie dat intern konden oplossen is niet gebeurd wat ik van een bedrijf als kazo niet had verwacht .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Bericht van Flexa

1 jaar geleden - Op zich kan ik mij uw ongenoegen over het tot twee maal toe niet naar behoren drogen doorharden van door u aangeschafte Flexa Strak in de Lak goed voorstellen. Indien u uw telefoonnummer en adresgegegevens bij mij kenbaar maakt via: Dirk.vanderMeer@akzonobel.com dan ga ik contact met u opnemen en u gericht verder helpen. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Technisch adviseur en opleider AkzoNobel Decorative Coatings BV.

Flexa

Heeft op 30 september 2016 om 09:56 geantwoord

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Cafi