Mijn Klacht:
Afgelopen vrijdag 28 november had ik mijn mobiel opgeladen met 10 euro tot een bedrag van 22 euro. Twee dagen daarna, op 30 november kreeg ik de mededeling dat mijn tegoed bijna op was, er restte 7 euro. Ik had nauwelijks gebeld. Tegelijk met deze mail verdween de mail, die mij toegestuurd was, waarop stond dat ik een tegoed had van 22 euro. Ik ben daarop naar de Vodafone winkel op de Nieuwendijk gegaan. Daar werd ik keurig geholpen.Echter het hoofdkantoor in Maastricht weigert de situatie te herstellen, en wil niets voor mij doen.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn oude en nieuwe tegoed weer samen op mijn tegoed heb staan.

