Klacht: verdwijnen Mokums Volkoren

op 28 juli 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Sinds het verdwijnen van Mokums Volkoren heb ik problemen met mijn stoelgang. Dit was ook in 2012 het geval toen dit brood ook uit het assortiment gehaald is. De beweegredenen om dit fantastische brood uit het assortiment te halen: “er wordt teveel doorgedraaid” vind ik een rare.
Dit is het enige soort brood waarvoor Albert Heijn nog NOOIT RECLAME heeft gemaakt. Het brood is nooit gepromoot door allerlei acties of aanbiedingen. De meeste klanten weten niet eens van het bestaan van dit brood.

Als Albert Heijn de moed heeft om Mokums Volkoren weer terug te brengen in het assortiment met een grote reclame campagne. Voor mij hoeft er geen korting op dit toch al niet zo dure brood gegeven te worden.

Ik zal al blij zijn als ik weer normaal naar de WC kan. Ik kan bij AH nu geen brood vinden dat voor mij werkt. Ik heb wel veel vezels nodig, maar geen hele of halve korrels.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Puuruusun