Klacht: Verdwenen MB’s

op 02 juli 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vorige maand waren er een heleboel MB’s verdwenen, volgens youfone had ik deze gewoon verbruikt maar volgens mij niet. Dus MB’s bijgekocht en direct daarna verdwenen er weer een hoop MB’s. Maar volgens het computersysteem van youfone hadden we deze echt gebruikt en hadden hun geen fouten gemaakt dus eigenlijk werd ik neergezet als leugenaar. Nu ik de rekening heb van de desbetreffende maand is er in 3 dagen tijd 8 maal 59.67 MB afgeschreven??????????????????????????? DIT KLOPT ECHT NIET

Gewenste Oplossing:

excuses, compensatie en schadeloos gesteld worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 04 juli 2017 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 juli 2017 om 12:41 geantwoord

Het klopt gewoon niet!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door H. van rijn