Klacht: Verdwenen grasmachines van € 600,-

op 29 juli 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik ben een klant van Coolblue die een grasmaaier heeft besteld maar na 2 weken nog steeds niet geleverd heeft gekregen. Zou geleverd worden via Dynalogic ! Deze grasmaaier is nu voor de 5e x in order gegaan en de overige 4 zijn spontaan verdwenen. Iedere keer zou er iets mis gegaan zijn bij de planning van Dynalogic maar niemand weet waar de verdwenen grasmaaiers zijn gebleven. Dit heeft mij nu al 2 weken aan vrije dagen gekost want iedere dag kreeg ik een mailtje van Dynalogic dat deze geleverd zou worden en vlak voor levering weer een mailtje van Dynalogic, Oeps, er is iets mis gegaan met de planning ! Of hij ligt op het verkeerde depot ( alle 5 inmiddels!) Zéér ongeloofwaardig allemaal, maar ik kan iedere keer thuis blijven en heb nu na 2 weken nog steeds geen grasmaaier…dit gaat mij dus nog meer vrije dagen kosten en er is vooruit betaal !!!!!

Als die grasmaaier nou eens eindelijk geleverd wordt en alle vrije dagen gewoon terug betaald worden !!! inmiddels al 2 weken thuis moeten blijven ivm levering die dan op de dag zelf keer op keer weer afgeblazen wordt !!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Grasmaaier