Klacht: Verdwenen Belminuten

op 02 juli 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 juli nieuw bundel belminuten gehad van 250 minuten.
Op 2 juli waren er 120 minuten verdwenen terwijl ik niet gebeld heb en ook niet gebeld ben. Ook in het logboek van de telefoon staat niets.

Gewenste Oplossing:

excuses en belminuten terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 04 juli 2017 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 juli 2017 om 12:38 geantwoord

Nu moet ik dus aan het eind van de maand kijken of of ik over mijn bundel heengegaan ben. Als dat zo is gaan jullie het voorleggen aan de financiële afdeling.
Ik heb dus geen zekerheid dat het gecompenseerd gaat worden.

Alle klachten die gemeld zijn door H. van rijn