Klacht: verdwenen aansluiting lijn 44

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hoi, sinds de nieuwe dienstregeling bestaat er doordeweeks geen aansluiting meer op de laatste lijn 44 vanuit aken op heerlen station, verder richting landgraaf 23, 26 of 29. dit betekent voor mij naar een harde werkdag van 9 a 10 uurtjes ook nog eens ruim een half uur naar huis te moeten lopen. Hoezo moet er ieder jaar weer met de dienstregeling ten koste van de reiziger gekloot worden? belachelijk!!!

als er het s'ochtens bussen op rijden voor de aansluiting op de lijn 44 naar aken en het s'avonds ook weer een bus terugrijd.

ook mogen er betreffende lijn 44 eerder en ook later ritten worden toegevoegd. Noodgedwongen moet ik regelmatig afhankelijk van mijn werktijden de fiets naar aken gebruiken, of andersom (ruim 1 uur fietsen) omdat er op de benodigde tijtstippen geen bus rijd...

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 14:18 geantwoord

Beste williwortel,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling van lijn 44 geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Heeft op 14 december 2017 om 22:29 geantwoord

precies de zelfde reactie als na mijn klacht bij de vorige wisseling van de dienstregeling... copy paste doen er dus niks mee!!!

Alle klachten die gemeld zijn door williwortel