Klacht: Verdwaalde bus chauffer

op 17 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Een vriendin en ik zijn gister voor het eerste keer gaan stappen in Venray. We moester tot 7 uur wachten op een stopbus. Die hebben we genomen toen zijn we naar Boxmeer gegaan met die bus. Later na moesten we in een andere bus pakken naar Blerick. We zaten helaas om 08:45 nog in de bus naar Blerick omdat de bus chauffer niet de weg wist en al tich rondjes gereden heeft. Nadat dat een andere passagier meneer de weg wees waren we eindelijk na zeker (1,5 uur) in Blerick om dan de trein te pakken naar Roermond. Hele slechte ervaring met de bus chauffeur en vind het gewoon schandalig! Dit was de eerste en laatste keer met arriva!!

Ik zal tevreden als jullie bij een grote evenement gewoon meer bussen neer zetten en eerder inzetten omdat er toch vreselijk veel mensen met het open baar vervoer komen. Ik zal ook vreselijk tevreden zijn als jullie nou een fatsoenlijke chauffer plaatsen in die bussen die de kortste weg weet. En ik zou tevreden zijn als ik nou mijn ov geld terug krijgt want ondanks alles heb ik best veel betaal aan jullie

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste mklas, Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met een van onze chauffeurs. Onze excuses voor het ongemak. Om je klacht verder in behandeling te nemen heb ik nog wat aanvullende gegevens van je nodig: - lijnnummer van de bus - Tijdstip waarop je in de bus bent gestapt. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcarteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht mklas

2 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Ik zat in een stopbus omdat er geen treinen reden. Dat was de eerste bus die op het station van Venray kwam dus om 07:00 uur s'morgens. Mvg

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:18 geantwoord

Beste mklas,

Uw klacht is inmiddels besproken met de betrokken chauffeur.
Onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

Ook uw signaal over de capaciteit van de bussen is doorgestuurd en wordt meegenomen in de evaluatie.

We willen je bedanken voor je reactie.

^SH
Webcareteam Arriva

Heeft op 06 oktober 2017 om 21:24 geantwoord

Nee ik ga niet akkoord. Want heb voor de hele reis betaald terwijl er naar mij toe toch niks gedaan mee word.. never nooit ga ik met arriva!

Alle klachten die gemeld zijn door mklas