Klacht: verdachte aanmeld poging, wat niet klopt

op 18 februari 2018 over Instagram in de categorie Social Media

ik heb een week geleden op een vriendin’s telefoon geprobeerd aan te melden op mijn insta account maar instagram geeft aan dat er een verdachte aanmeld poging is gedaan wat absoluut niet klopt of kan kloppen wan, ik was het namelijk gewoon ZELF !!!!!!!! nu staat er op mijn insta account nog mijn oude hotmail adres waar ik dus het wachtwoord niet van weet. ik kan dus niet meer op mijn insta gram terwijl ik morgen jarig ben ( 17-02-2018) en ik dus graag mijn foto op insta wil zetten die ik al twee weken geleden heb gemaakt en veel geld aan uit heb geven. ik heb me daar heel erg op verheugd en nu wer en instagram niet mee en mijn hotmail adres!!!! ik hoor graag en bericht terug en ik hoop dat die verdachte aanmeld poging van mijn scherm verdwijnt voor morgen!!!

alvast bedankt,
groetjes,
fleur van woesik

instagram: fleurvwoesik

als het beeld verdachte aanmeld poging van mijn scherm verdwijnt en ik gewoon weer normaal kan inloggen op mijn inta account en ik mijn birthday foto er op kan zetten morgen !!!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Instagram

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Instagram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fleurvwoesik