Klacht: Verbrand en onprofessioneel behandeld door World Medi Tour

op 16 juli 2012 over Worlmeditour in de categorie Medische produkten

Ik ben door deze mensen enorm verbrand nadat ik herhaaldelijk had aangegeven dat het teveel pijn deed en het niet normaal was (en dat ik eerder laser had gehad dus ik stelde me niet aan). Zij beweerde me steeds dat alles compleet normaal was en onder controle, dat het alleen betekende dat het goed werkte, en ging door.

Nu twee lichaamsdelen onder de brandwonden, tot nu toe twee dagen zonder normaal te kunnen functioneren; ik kan me niet eens aankleden om naar buiten te gaan. Ik heb foto’s, en over 3uur afspraak met de huisarts.

In een ander lichaamsdeel dat in principe minder is aangetast, heb ik ook verbrandingen die ik niet eens kan begrijpen, in een zone waar ik alleen maar donshaartjes heb: een rechte lijn die nergens mee klopt en een grote ronde, paarskleurig, net alsof iemand me met een brandende cigarret had aangevallen.

Dit is nota bene nadat ze me altijd lieten wachten voor afspraken, afbelden, beloofden terug te bellen maar deden het niet, en zo gingen de maanden door. Een keer was ik er al, toen ik hoor dat ik IPL i.p.v. laser krijg omdat de apparatuur stuk was – dat is *niet* waarvoor ik had betaald. En ik weet niet wat ze deden maar ik merkte bijna geen verschil. Ik vrees bijna dat ik andere keer ook IPL in plaats van laser kreeg zonder het te weten, want het is niet normaal dat ik zo weinig resultaat had. Ik had eerdere ervaringen om ermee te vergelijken.

En dan was ik deze keer helemaal naar Zaandam gereisd voor mijn afspraak, en krijg ik te horen dat ik moet bijbetalen als ik behandeld wil worden. Volgens haar was ik over de tijd van de Groupon, wat niet klopt. Volgens haar was het 6 maanden, waaraan ze 2 maanden hadden toegevoegd omdat het soms te druk was.

– Punt 1: mijn afspraken werden continu afgebeld en verplaatst en ik kon heel moeilijk iemand aan de telefoon krijgen om uberhaupt een afspraak te kunnen maken, op die manier waren die 2 extra maanden ook nooit genoeg geweest. Dagen voor een afspraak gebeld en het nog weken verzet. Een keer moest ik weg en ik zou gebeld worden voor een afspraak, nooit gebeurd. Dat soort dingen.

– Punt 2: Alle bedrijven die dit soort diensten via Groupon aanbieden, hanteren zo’n termijn voor het *eerste* afspraak alleen. Daarna zolang het nodig is om het goed te doen volgens de haargroeicyclus en zonder onveilig te doen. Je moet bijvoorbeeld wachten als de huid om een of andere reden is geirriteerd, onder de zon is geweest of bepaalde medicijnen moet slikken. Je kan geen laser behandeling zonder meer in 6 maanden proppen; dat is enorm onprofessioneel en onveilig.

– Punt 3: Ze proberen afspraken elke 4 weken te plannen, ik neem aan dat om de hele proces in korte tijd te squeezen want mensen betalen 6 behandeling van tevoren en geen resultaat beloofd. De normale periode is minstens 5 weken, in verband met de haargroeicyclus in die zones. Zaterdag beweerde ze dat het niet zo is, dat 4 normaal is. Ik wist al dat dat niet klopte, want ik had eerder laserbehandeling gekregen van een echte dermatoloog en dus beter geinformeerd. Maar ik heb het nagekeken op nog meer betrouwbare bronnen, en 4 weken is idd niet goed.

– Ook nog eens: Of dat ik ook naar de andere locatie had gekund, een locatie die nergens stond vermeld op het moment van aanschaf bij Groupon, waar ik geen vervoermiddel voor heb. Ik had deze gekocht omdat ik met de trein kon.

Maar ja, ik was al daar, en we kwamen er niet uit, dus ik betaalde, maar nu zit ik onder de brandwonden en dat is echt de druppel te veel!!!

Ik wil mijn geld terug. Ik heb de Groupon gekocht dat ik niet mocht afmaken, plus 75 euro bijbetaald de dag dat ik werd verbrand.

Ik zeg niet dat ik geen verder compensatie hoef, want het hangt af van wat er met mijn huid gebeurt: Herstelt het? Krijg ik littekens? Heb ik verder ook nog kosten voor de behandeling van de brandwonden en/of littekens? Natuurlijk hoop ik van niet :'-(

Alle klachten die gemeld zijn door vertrouwkwijt