Klacht: verbeterpunt voor de service van nespresso

op 01 december 2016 over Nespresso in de categorie Koffie

Ik heb in 2014 een xn2501 apparaat gekocht. dit apparaat is nu al twee keer weggeweest voor een defect extractiesysteem .nu is het weer kapot , wij gebruiken uitsluitend cups van nespresso. de eerste twee keren heeft nespresso ons keurig geholpen, maar nu is de garantie echt op.en kan ik het apparaat dus weggooien.ik begrijp als een apparaat een aceptabel aantal jaren is meegegaan dat dat dan zo is. maar een apparaat wat 3 jaar oud is en al diverse keren is gerepareerd mag je toch coulance verwachten.ik ben van mening dat ik gewoon een slecht machine heb gekocht en naar een veel te korte tijd [3 jaar] nu de dupe van ben.

Ik had verwacht dat nespresso de slechte machines uit de produktie gehaald zou hebben en de reeds verkochte machines om te ruilen voor goede machines.
Wat ook zou kunnen is deze machines kosteloos te repareren totdat ze een aceptabele leeftijd van 6 a 7 jaar hebben.nespresso weet van dit probleem en moet in ieder geval nu niet de klanten in de steek laten

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door maakt niet uit fluit