Klacht: verbetering van het netwerk door Ziggo

op 07 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het verbeteren van het netwerk afgelopen week kon ik verschillende zenders niet ontvangen, overigens niet de eerste keer.Ik heb alles geprobeerd om de tv weer in testellen, dat is mij niet gelukt.Ik heb daar opnieuw een specialist moeten inhuren, kosten 75,oo euro.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het leuk vinden als ik een financiele tegemoedkoming zou ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door haasjes-jan