Klacht: Verbeekbc

op 18 mei 2020 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Sinds 24-04-2020 is het mij duidelijk dat mijn persoonlijke adresgegevens die met mijn cliënt adres gegevens door elkaar worden gehaald bij Vattenfall. Dit is door mij in een proef getest door nieuw wachtwoord aan te vragen.
Door mij Verbeek bc kwam een brief dat afsluiting zou aan plaats vinden. Maar door het proef moment van wachtwoord kam dat op naam van mijn cliënt te staan.
Bij Verbeek bc wordt niet afgesloten,Klantnummer van Verbeek bc is betaald iets wist ik al wist maar nu zeker weten door proef met wachtwoord.
De maat is nu vol bij mij. Vattenfall krijgt nu eerst de ACM op hun dak, daar de rechtbanken nog tot medio mei 2020 DV in lockdown zijn.
Dit n.a.v. de coronastormtijd, Aldus zie bericht Vattenfall n.a.v. mijn klantnummer wat nu met mijn cliënt zijn klantnummer is verwisseld.
Jouw nieuwe wachtwoord voor Mijn Vattenfall
Beste meneer NN,
We begrijpen dat een wachtwoord wel eens vergeten wordt. Geen punt. Via onderstaande link maak je gewoon een nieuw wachtwoord aan. Daarna heb je meteen weer toegang. Wel zo makkelijk.
• Wachtwoord instellen Mijn Vattenfall

Kunnen wij je nog ergens mee helpen?
Heb je een vraag of kunnen wij je ergens mee helpen? Of neem op een andere manier contact met ons op. We helpen je graag.
Vriendelijke groet,

Cindy Kroon
Directeur Klanten

________________________________________
Naam cliënt is door mij NN gemaakt… Maar ja, ja bewijs was mij geleverd.

Wat een puinhoop bij Vattenfall, en daar zal ik onschuldige voor moeten boeten? Dat nooit. De grote monden van de steeds wisselende medewerkers zijn niet van de lucht als ik er over opbel en het wil uitleggen… 1 persoon (JB) vroeger bij de NUON hopelijk nu ook bij Vattenfall nog is, is wel een goede

Mijn betalingen allen gedownload en naar Vattenfall met de eerder genoemde schandalige brief gestuurd.
De ACM als waakhond is ook geïnformeerd en heeft alle bewijzen als ook betalingen mijnerzijds, en nu bij Klacht.nl dit ook gemeld.
Al mijn hele leven bij de NUON klant en nog nooit heb ik bij moeten betalen of zoiets meegemaakt, nu Vattenfall er is een 1 tot 1½ jaar is het één en al ellende.

Vanaf de 24e april 2020 nog geen excuus ontvangen, zodat PDF brief wederom nog een keer uitgaat en naar ACM ook. ACM heeft inval gedaan bij de Vattenfall, zie https:www.rtlz.nlbeursbedrijvenartikel4951966acm-valt-binnen-bij-vattenfall-onderzoek-contractverkoop

In deze coronastormtijd mag niemand worden afgesloten of uit huis gezet worden, zie https:www.ad.nlwonenoproep-armoedecoalitie-zet-mensen-niet-uit-huis-tijdens-coronacrisis~aaf43013

En https:www.sociaalwerknederland.nlactueelnieuws7650-oproep-landelijke-armoedecoalitie-beperk-financiele-gevolgen-coronavirus-voor-kwetsbare-mensen

Beperk financiële gevolgen – Rijksoverheid
www.rijksoverheid.nl › binaries › documenten › brieven › 20200326

file:C:UsersMvr%20J%20VerbeekDownloadsbrief-aan-armoede-alliantie-beperk-financile-gevolgen-coronavirus-voor-kwetsbare-mensen%20(13).pdf

file:C:UsersMvr%20J%20VerbeekDownloadsbrief-aan-armoede-alliantie-beperk-financile-gevolgen-coronavirus-voor-kwetsbare-mensen%20(7).pdf

Als ook file:C:UsersMvr%20J%20VerbeekDownloadsbrief-aan-armoede-alliantie-beperk-financile-gevolgen-coronavirus-voor-kwetsbare-mensen%20(12).pdf

En zie… https:www.kbvg.nl8155coronavirus.html

Recht zetten van administratie gebeuren klantnummers en adressen moet de Vattenfall gescheiden houden.
Bij mij is alles goed geregeld in administratie en privacy...
Ik ben al geruime tijd doende om dit helder te krijgen zodat een schadegeld en een bloemengroet op zijn plaats is, schadeclaim € 1.250,00 en Bloompost in te schakelen. https:www.bloompost.nl
De rapen zijn nu gaar bij mij.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

4 maanden geleden - Beste heermevrouw,Het is mij niet duidelijk wat uw bezwaar op dit moment is, en hoe ik dit voor u kan oplossen. Kunt u hier meer uitleg over geven?Met vriendelijke groet,Tyas Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Verbeekbc

4 maanden geleden - Dat Vattenfall niet moet uitgaan van email en dan alles bijeen gooien, nu ben ik onbedoeld in de hoek gekomen van de schulden terwijl ik mijn leveringstermijnen betaald heb. Ik heb mijn eigen gegevens op mijn privé email [email protected] Zakelijke cliënten op mijn zaak email [email protected] Tevens vermeld ik altijd klantnummers in onderwerpregel als in email... Dat ik ook constant gevraagd heb om bij mijn privé een bepaalde medewerker door te sturen wat niet gedaan is door nu Vattenfall. Die medewerker is JB Vattenfall dient in vervolg te beseffen dat zij secuur moeten werken, immers is de ACM niet voor niets binnengevallen bij Vattenfall. Te veel verschillende medewerkers zitten aan 1 dossier...Graag dat o.a. klacht.nl gaat bemiddelen in de schadeloosstelling die ik gesteld heb, ook omdat ik onterecht een GGN op mijn dak he gekregen die ik er weer uit moest bombarderen. Mijn verzoek was om Schadeloosstelling van € 1.250,00 gericht op de wetdwangsom die in het leven geroepen is sinds 2010 dat Overheidsinstellingen☺ minder de fout zullen ingaan. Dus secuurder werken, zie bv de inval na van ACM... aan Vattenfall. Plus tip www.bloompost.nl

Bericht van Vattenfall

4 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Verbeek,In de gegevens zie ik dat er meerdere keren is gesproken over uw klacht wat betreft accounts en e-mailadressen. Voor ons is het duidelijk dat deze e-mailadressen niet door elkaar gehaald moeten worden. Dit heeft u kenbaar gemaakt door het e-mailadres waarmee u wilt communiceren te registreren bij het account.Wat betreft de openstaande schuld die er is van € 341,34 hebben wij ook meerdere keren gesproken. Deze schuld staat er nog steeds. Het is niet zo dat u GGN er uit kunt bombarderen, als de schuld niet wordt voldaan dan geven zij het dossier zelf weer aan ons terug. Het incassotraject loopt door, omdat wij nu nog betalingen missen. Het is aan u om te bekijken waar het misgaat in uw betalingen.Verder refereert u naar de inval van ACM, dat staat wat ons betreft los van uw klacht. Uw verzoek tot een wetdwangsom en tip voor Bloompost wijs ik hierbij af.Groeten,Nancy Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Verbeekbc

4 maanden geleden - L.S., Vattenfall wat is dit toch? Weer medewerker zoveel aan het roer... Donderdag morgen ben ik gebeld om 08.50 uur NB al en die dame was vol excuus wat er gebeurd was. Nu wordt weer heen en weer gesmeten met email adressen wat de ptoporie van fouten oplevert bij Vattenfall en weer dat ik levering achterstand zou hebben. Het zij van de gekke gewoon. Dit handhaaf ik en zie Vattenfall niet moet uitgaan van email en dan alles bijeen gooien, nu ben ik onbedoeld in de hoek gekomen van de schulden terwijl ik mijn leveringstermijnen betaald heb. Ik heb mijn eigen gegevens op mijn privé email [email protected] Zakelijke cliënten op mijn zaak email [email protected] Tevens vermeld ik altijd klantnummers in onderwerpregel als in email... Dat ik ook constant gevraagd heb om bij mijn privé een bepaalde medewerker door te sturen wat niet gedaan is door nu Vattenfall. Die medewerker is JB Vattenfall dient in vervolg te beseffen dat zij secuur moeten werken, immers is de ACM niet voor niets binnengevallen bij Vattenfall. Te veel verschillende medewerkers zitten aan 1 dossier...Graag dat o.a. klacht.nl gaat bemiddelen in de schadeloosstelling die ik gesteld heb, ook omdat ik onterecht een GGN op mijn dak he gekregen die ik er weer uit moest bombarderen. Mijn verzoek was om Schadeloosstelling van € 1.250,00 gericht op de wetdwangsom die in het leven geroepen is sinds 2010 dat Overheidsinstellingen☺ minder de fout zullen ingaan. Dus secuurder werken, zie bv de inval na van ACM... aan Vattenfall. Plus tip www.bloompost.nl

Reactie van de melder van de klacht Verbeekbc

4 maanden geleden - in aanvulling op bg bericht... file:C:UsersMvr%20J%20VerbeekPicturesDocumentsNetbeheerders%20vrezen%20voor%20fiasco%20met%20slimme%20meter.pdf de slimme meter is niet zo slim voor de consument maar voor de netbeheerder ook niet dus.

Bericht van Vattenfall

4 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Verbeek,Zoals eerder aangegeven wijzen wij uw verzoek tot een wetdwangsom en Bloompost af.Groeten,Tyas Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Verbeekbc

4 maanden geleden - L.S., Wat is dit toch? Koud water vrees Vattenfall? Ik ga even de rollen omdraaien, laten jullie jezelf vals beoordelen en veroordelen? Ik niet en dan er bij op mijn privé email kwam vandaag weer een bericht dat je weer bij de oude konijnen af bent van weer een andere medewerker van de Vattenfall. Tja, jan en alleman aan één dossier, dat brengt ellende met zich mee. DAAROM...Graag dat o.a. klacht.nl via juridische hulp nu verder gaat bemiddelen in de schadeloosstelling die ik gesteld heb, ook omdat ik onterecht een GGN op mijn dak heb gekregen die ik er weer uit moest bombarderen. Mijn verzoek was om Schadeloosstelling om een juridische actie te voorkomen, maar kennelijk zien de medewerkers van de Vattenfall dit niet juist in te schatten. De NUON werkte wel anders. Dus secuurder werken, zie bv de inval na van ACM... aan Vattenfall. https:acmdawnraid.nl?gclidEAIaIQobChMIp4uOgrO06QIVDPlRCh2Xywp4EAAYASAAEgIKBvD_BwE Deze reactie van Vattenfall strookt niet met de werkelijkheid, zie → De klachten van consumenten nemen af' Vattenfall zegt in een reactie dat het bedrijf klachten van klanten zeer serieus neemt en steeds minder negatieve reacties ontvangt. We hebben ook nooit ontkend dat er dingen fout gaan, maar onze processen bij de deurverkoop zijn goed geregeld. https:www.nu.nleconomie6017092inval-acm-bij-vattenfall-kantoor-vanwege-klachten-over-verkooptrucs.htmlcoral_talk_wrapper Aldus € 1.250,00 gericht op de wetdwangsom die in het leven geroepen is sinds 2010 dat Overheidsinstellingen☺ minder de fout zullen ingaan. Plus tip www.bloompost.nl redactie Klacht.nl graag de jurist bij jullie inschakelen.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 18 mei 2020 om 16:40 geantwoord

Geachte mevrouw Verbeek,

Al onze collega's registreren in hetzelfde systeem. Dus iedereen kan lezen wat de voorgaande medewerker heeft gedaan en besproken. De werkwijze is sinds de naamsverandering niet gewijzigd.

Zoals eerder aangegeven gaan we niet in op uw verzoek voor een schadeloosstelling enof Bloompost.

Eugene
Vattenfall

Heeft op 18 mei 2020 om 17:30 geantwoord

Nu is het weer een Eugene van de Vattenfall firma die dezelfde fout maakt als de andere bij deze firma. Echt bij de NUON is dit nog nooit voortgekomen dat administratie zo door elkaar wordt gehaald. Schandelijk maar helaas waar.
Ik behoud mij aan mijn norm tot oplossing klacht.
Aldus... Want wat is dit toch? Koud water vrees Vattenfall? Ik ga even de rollen omdraaien, laten jullie jezelf vals beoordelen en veroordelen? Ik niet en dan er bij op mijn privé email kwam vandaag weer een bericht dat je weer bij de oude konijnen af bent van weer een andere medewerker van de Vattenfall. Tja, jan en alleman aan één dossier, dat brengt ellende met zich mee.
Plus tip www.bloompost.nl
redactie Klacht.nl graag de jurist bij jullie inschakelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verbeekbc