Klacht: Verantwoordelijkheid nemen kennen ze niet…

op 06 juli 2017 over Breedbandwinkel.nl in de categorie Vaste Telefonie

Vorig jaar via Breedbandwinkel.nl een abonnement afgesloten bij Tele2.
Nu, na meer dan een jaar, ben ik overgestapt naar een andere provider en moet nog geld terug krijgen van Tele2. Omdat zij niet willen overgaan tot betaling en meerdere keren hun afspraken niet zijn nagekomen, mij gekeerd tot Breedbandwinkel.nl in de hoop dat zij wellicht iets konden doen. Tijdens een telefoongesprek werd ik door Bilan afgewimpeld; volgens hen hadden zij geen enkele verantwoordelijkheid voor het wangedrag van Tele2, ondanks dat Breedbandwinkel.nl rechtsgeldig mijn verkooppunt is. Hier trok hij zich verder niets van aan, zij deden ook al geen zaken meer met Tele2 en waren niet van plan om ook maar iets te doen in deze zaak.. Belachelijk!

Als Tele2 mij betaald heeft

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breedbandwinkel.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breedbandwinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Breedbandwinkel.nl

3 maanden geleden - Beste mevrouw, bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat een klacht heeft over Tele2 en hier met Tele2 zelf niet goed uit komt. Heeft u ondertussen uw klacht ook direct geuit bij Tele2? Zoals mijn collega u al vertelde, kunnen wij niet zorgdragen voor een directe oplossing aangezien wij geen zicht hebben op wat er tussen u en Tele2 is voorgevallen en wat voor afspraken daar zijn gemaakt. Breedbandwinkel staat u bij tot aansluiting van uw abonnement en helpt u met de overstap. Echter is daarna de provider in kwestie verantwoordelijk voor de dienstverlening en facturatie hiervan. Ondertussen bent u ook overstapt naar een andere provider, maar niet via ons. Ik zie dan ook niet in hoe wij u nog verder zouden kunnen helpen in deze situatie. Indien u een klacht heeft over Tele2, dient u deze klacht te melden bij Tele2. Met vriendelijke groet, Peter van Wezel Algemeen directeur Breedbandwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Hel1ah