Klacht: Verandering vluchten

op 27 juni 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Hallo!!ik vindt het belachelijk dat als een vlucht verandert dat jullie bij nuhr niet even de moeite nemen om even de klant te informeren. Het is niet alleen bij mij gebeurd maar ook bij mijn familieleden niet 1 familielid maar 3 gezinnen met 3 verschillende vluchten.Bij mij is het ook niet de eerste keer .Ik hou niet van onzekerheid dus ik denk dat dit wel de laatste keer was dat ik bij jullie een reis heb geboekt erg jammer van zoveel!!! Veranderde vluchten niet normaal ik heb het gevoel dat mensen aan het lijntje worden gehouden met zoveel keuze aan vluchten bij het boeken en op het laatst worden zogenaamd vluchten geannuleerd. Ik vindt het niet acceptabel. Het interesseert jullie niet wat voor problemen jullie veroorzaken voor mensen met scholen ,werk afspraken enz enz erg jammer de medewerkers zij altijd heel vriendelijk aan de telefoon.

Ben ik niet

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nietnormaal12