Klacht: Verandering roepnaam kleinzoon

op 20 juni 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

De WSG heeft bij uhp mijn jongste kleinzoon(Romano) een andere roepnaam gegeven. Nu word door WSG gezegd dat hij zelf zo genoemd wil worden(Levi) kleinzoon was toen 2 en half jaar. Volgens professionals kan een kind van die leeftijd dat niet zeggen/ aangeven Dit is hem wel degelijk aan gepraat.De volledige naam is Levi Romano Bij de familie , netwerk en instanties staat hij bekend als Romano. We hebben dit gelijk aan gegeven dit te herstellen, zodat hij geen last van een indentiteitscrisis krijgt. Dit is nu wel aan de hand. Want het beloofde terug draaien word steeds uit gesteld door de WSG. Dit kan komen door dat Romano bij een pleeg gezin verblijft die een gelovige grondslag heeft en liever de naam Levi gebruikt. Maar kan en mag dit maar zo. Hoe word een kind beschadigd. Het rechtsysteem is hier niet duidelijk genoeg in. Aub doe hier wat aan in het belang van de kinderen die dit over komt.

We zijn als familie en netwerk tevreden.
Als de roepnaam Romano gebruikt word.
Willen de gezinsvoogden/pleegouders hier niet aan mee werken. Dan zouden we graag andere gezinsvoogden en pleegouders benoemd zien worden.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.M Zanting-Vos