Klacht: Verandering roepnaam kleinzoon

op 20 juni 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

De WSG heeft bij uhp mijn jongste kleinzoon(Romano) een andere roepnaam gegeven. Nu word door WSG gezegd dat hij zelf zo genoemd wil worden(Levi) kleinzoon was toen 2 en half jaar. Volgens professionals kan een kind van die leeftijd dat niet zeggen/ aangeven Dit is hem wel degelijk aan gepraat.De volledige naam is Levi Romano Bij de familie , netwerk en instanties staat hij bekend als Romano. We hebben dit gelijk aan gegeven dit te herstellen, zodat hij geen last van een indentiteitscrisis krijgt. Dit is nu wel aan de hand. Want het beloofde terug draaien word steeds uit gesteld door de WSG. Dit kan komen door dat Romano bij een pleeg gezin verblijft die een gelovige grondslag heeft en liever de naam Levi gebruikt. Maar kan en mag dit maar zo. Hoe word een kind beschadigd. Het rechtsysteem is hier niet duidelijk genoeg in. Aub doe hier wat aan in het belang van de kinderen die dit over komt.

We zijn als familie en netwerk tevreden.
Als de roepnaam Romano gebruikt word.
Willen de gezinsvoogden/pleegouders hier niet aan mee werken. Dan zouden we graag andere gezinsvoogden en pleegouders benoemd zien worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 14 september 2017 om 13:07 geantwoord

Geachte mevrouw Vos,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 20 juni 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Heeft op 14 september 2017 om 13:44 geantwoord

Er is al een keer eerder een gesprek geweest. Waar het volgende uit voort kwam, netwerk zeggen Romano, GI voogden Levi Romano en pleegouders Levi. Er werd door GI voogden gezegd we moeten maar aan de naam Levi mee werken. Zo zorg je dus voor een indentiteitscrisis of PTSS En heb je als het ware niets over je eigen kinderen en/of kleinkinderen te vertellen.
Maar we blijven als netwerk strijden voor een terug plaatsing naar de moeder en familie/netwerk van de kinderen, dan zal toch de roepnaam Romano die hij bij zijn geboorte gekregen heeft. Gebruikt worden, daar kan een instantie geen verandering in brengen

Alle klachten die gemeld zijn door A.M Zanting-Vos