Klacht: Verandering dienstregeling

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus naar Venray heeft een andere dienstregeling gekregen. Niemand heeft er profijt van. Als je met 83 vanuit Venlo of Nijmegen komt moet je altijd wachten. Als de bus dan eindelijk komt naar Venray station is er ook nog kans dat je de trein van 7:46 mist en je hebt die van 7:33 als gemist. Hierdoor wacht je dus al een kwartier in Well en daarna nog een kwartier in Venray. Niemand komt daardoor op tijd op school mits je niet met de bussen 83 hoeft te reizen. De dienstregeling is voor niemand gunstig, als het wel zo is, waarom is het veranderd en voor wie is het gunstig?

Als de dienstregeling weer terug word gedraait voordat het veranderde 10 december.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 15:56 geantwoord

Beste Anne Herpers,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam