Klacht: Verandering dienstregeling

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus naar Venray heeft een andere dienstregeling gekregen. Niemand heeft er profijt van. Als je met 83 vanuit Venlo of Nijmegen komt moet je altijd wachten. Als de bus dan eindelijk komt naar Venray station is er ook nog kans dat je de trein van 7:46 mist en je hebt die van 7:33 als gemist. Hierdoor wacht je dus al een kwartier in Well en daarna nog een kwartier in Venray. Niemand komt daardoor op tijd op school mits je niet met de bussen 83 hoeft te reizen. De dienstregeling is voor niemand gunstig, als het wel zo is, waarom is het veranderd en voor wie is het gunstig?

Gewenste Oplossing:

Als de dienstregeling weer terug word gedraait voordat het veranderde 10 december.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anne Herpers,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Anne Herpers