Klacht: verandering dienstregeling

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In het dorp Waubach is de bushalte Gank-Eesterenstraat niet meer in gebruik lijkt het wel zoals de nieuwe dienstregeling op internet staat maar bij de halte zelf hangt wel een nieuwe dienstregeling op. doordat de 22 waubach die wat aan de bushalte Gank-Eesterenstraat nu niet meer komt is de aansluiting van treinen op Heerlen station nu erg verslechterd ofwel de aansluiting valt niet te halen.

als de bus 22 weer rijdt via Waubach en dan ook bij de bushalte Gank-Eesteren straat weer komt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 21:35 geantwoord

Beste sabien buttolo,

Deze halte is inderdaad vervallen.

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door sabien buttolo