Klacht: Verandering buslijn

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In Alphen aan den Rijn reed de bus 370 voorheen en stopte bij de zoutmanstraat. Hiervandaan was het nog twee haltes naar het station. Vanaf heden is de 370 verandert naar de 470 en is de bushalte zoutmanstraat komen te vervallen. De overige bussen sluiten niet aan op de treinen en de reistijd naar station vanaf zoutmanstraat is van 7 min naar 20 min gegaan. Belachelijk. De halte zoutmanstraat dient ook een stop gemaakt te worden.

Als zoutmanstraat ook een stop wordt voor de bus zodat de reistijd naar station weer haalbaar wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 15:30 geantwoord

Beste Siihamm,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is. De haltes zijn verwijderd in deze lijn om de nieuwe R-net-lijn sneller te maken.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Siihamm