Klacht: Verandering buslijn

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Alphen aan den Rijn reed de bus 370 voorheen en stopte bij de zoutmanstraat. Hiervandaan was het nog twee haltes naar het station. Vanaf heden is de 370 verandert naar de 470 en is de bushalte zoutmanstraat komen te vervallen. De overige bussen sluiten niet aan op de treinen en de reistijd naar station vanaf zoutmanstraat is van 7 min naar 20 min gegaan. Belachelijk. De halte zoutmanstraat dient ook een stop gemaakt te worden.

Gewenste Oplossing:

Als zoutmanstraat ook een stop wordt voor de bus zodat de reistijd naar station weer haalbaar wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Siihamm,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is. De haltes zijn verwijderd in deze lijn om de nieuwe R-net-lijn sneller te maken.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Siihamm