Klacht: verandering

op 19 september 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Elk jaar gaan wij met 3 generaties naar de Efteling. Mijn moeder, ik , mijn dochter en nichtje.
afgelopen maand was de 4e x dat we in een themakamer konden verblijven. Wij sparen een jaar voor deze overnachtingen.
Na dit verblijf hebben we alweer plannen gemaakt voor volgend jaar. Ik kreeg een mail dat ik korting zou krijgen en ik heb gebeld en gereserveerd voor de themakamer Pardoes suite. En passant vertelde uw medewerker dat het totaalbedrag over 2 weken wordt afgeschreven.
Dat kan dus niet. Ik weet niet beter dat we een maand van tevoren kunnen betalen en ik heb net 2 maanden geleden ruim 800 euro af laten schrijven plus nog ruim 200 euro in het park zelf. Het is wel even op. Tja….nieuwe regels.
Uw medewerker heeft nog wel geprobeerd of ze nog wat kon regelen omdat ik al 4x eerder heb gereserveerd en er dus vanuit ging dat de betaling een maand van tevoren gedaan kon worden. Ze kon zich wel voorstellen dat ik daar even niet op gerekend had.
Helaas bleef het zoals het was.
De reservering dus terug gedraaid en thuis verteld dat we op deze manier nier naar de Efteling kunnen volgend jaar. Mijn dochter wordt 14 en ze zei dit jaar dat ze volgend jaar nog 1x wilde omdat 5x een mooi rond getal was. Daarna wil ze niet meer mee.

Als wij voor 2017 nog 1x onder jullie oude regeling mogen vallen. De verandering begrijp ik wel. Als ik het had geweten hadden we onze plannen daarop afgestemd.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda46