Klacht: veranderen van prijs tijdens het bookingsproces

op 21 februari 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Tijdens het boeken van een vlucht ( 5 personen voor een weekend valencia voor 1000 euro) word ik na het invoeren van de persoonsgegevens terugverwezen naar het begin van de site en moet ik opnieuw de zoekopdracht invoeren voor het boeken van de reis.
Wat schets mijn verbazing?! De reis is nu geen 1000 euro meer maar 1075 euro! Er wordt dus 75 euro toegevoegd tijdens mijn boekingsproces!!!
Ik bel met de klantenservice en zij vertellen mij dat dit in de voorwaarden staat, als er tijdens mijn boeking andere boekingen plaatsvinden en de prijsklasse zit vol, dan gaat de prijs omhoog.
Nu accepteer ik deze boeking, ik kan niet anders, en zie ik tot mijn verbazing bij het selecteren van de stoelen dat het hele vliegtuig zowat leeg is! Heen en terug…..
Ik vermoed dat Transavia mijn IP-adres gebruikt om de prijs te manipuleren!!! Dit verwacht ik niet van een Nederlands bedrijf.

Ik wil dat deze praktijken verboden worden, dit is misleidend en schaadt het consumentenvertrouwen.

Ik wil uitleg van Transavia en het verschil terugkrijgen!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rob047