Klacht: ventilator

op 10 juli 2015 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag ik heb twee weken een ventilator bij jullie gekocht maar nu doet hij het niet mee aangezien ik dd bon kwijt ben wat kan ik doen je mag toch wel vechten dat het iets langer mee gaat

Gewenste Oplossing:

Normaal altijd heb nooit klachten maar ik vond dit toch echt niet normaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

Bericht van Action

5 jaren geleden - Beste heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: http://www.action.nl/over-action/klanten-service/Met vriendelijke groet,Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door truida58