Klacht: Vele fouten en toppunt monteur komt niet nadat die zegt dat die is langs geweest

op 17 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Klacht:
Zoals jullie in mijn historie kunnen lezen hebben we tot op heden nog steeds niet wat we besteld hebben en diverse klachten.

Toppunt is vandaag wat ik dan ook wens uitgezocht te hebben.

Vandaag zou tussen 8 en 13 uur de 4e monteur komen welke de niet goed werkende horizon box zou vervangen gezien we tot op heden dit nog niet gebruiken kunnen.
Kwart over 1 nog niemand en na bellen met ziggo geeft de monteur aan dat hij net langs was geweest om kwart voor 1 en niemand aantrof. Hij had een bericht in de brievenbus gedaan en gebeld. Volgends de monteur.

Mijn vrouw stond om kwart voor 1 buiten bij de voordeur om te wachten op de makelaar. Geen ziggo geweest, niets in de brievenbus en niemand gebeld op mijn mobiele nummer.
Ik ben woest. Wij hebben een gehandicapte zoon, hele dag thuis gebleven om te wachten en niemand geweest.
Ik ben woest en wens dit uitgezocht te hebben. Ik wil dat er ook directe consequenties voor deze monteur zijn dmv liegen.
Als hij zich in het adres had vergist was dit te begrijpen maar nu met ruim 65 minuten bellen met ziggo waarin de monteur zegt dat hij geweest is en liegt wil ik dit uitgezocht hebben.
Daarnaast verwacht ik van jullie zodra eindelijk alles werkt zoals ik heb besteld jullie iets regelen voor mijn 5 jarige gehandicapte zoon (autisme) gezien hij niet zonder baby tv en films kan en na jaar storing en nu 6 weken problemen verwacht ik van jullie dat jullie hem met iets verassen aks goedmaker.
Ik heb in de afgelopen 6 weken meer dan 10 uur met jullie gebeld, div vrije dagen opgenomen voor de 4 monteurs en heel veel tijd gestoken in de fouten die zijn gemaakt.

Ik verwacht een gepast antwoord gezien sinterklaas tijd voor de deur staat om zo jullie begrip van opeenstapelende fouten te tonen.

Wanneer alles werkt en ik heb gekregen wat is afgesproken (produkten, installatie en vergoedingen)en na zoveel uren die ik heb gebeld, vrij heb genomen ze iets regelen voor mijn gehandicapte zoon. Hij is de reden waarom ik op de laatste dag bij ziggo ben gebleven ipv 31-08-2016 definitief zou overgaan naar Vodafone.
Wij hadden meer dan een jaar slechte wifi, storing op baby tv na frequentie wijzing met fysie upc ook nadat ik alle kabels gad vernieuwd.
P.s. Klacht heb ik ook naar ziggo doorgestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald Veltmeijer