Klacht: Incomplete en vieze levering

op 10 oktober 2019 over veilingwinnaar.nl in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geboden op een au bain marie wagen met bakken. Op de ophaaldag was ik in het buitenland. Het is voor mij opgehaald. Ik kom vandaag thuis en zie een hele vieze beschadigde wagen zonder bakken. Heb er wel €547 voor betaald.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terugkrijg en zij mogen hun wagen hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar veilingwinnaar.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door veilingwinnaar.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat veilingwinnaar.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

veilingwinnaar.nl

Heeft op 10 oktober 2019 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw Burke,

Wij hebben uw bericht ontvangen.

Het is jammer dat u niet tevreden bent over het door uw aangekochte product welke voor u is opgehaald.

Neemt u alstublieft contact hierover op met de klantenservice van de locatie waar het product is opgehaald zoals eerder is aangegeven.

Met vriendelijke groet,

Team Veilingwinnaar

Heeft op 10 oktober 2019 om 17:30 geantwoord

Ik ben niet alleen ontvreden. Het product is niet compleet. Mag ik het telefoonnummer van de locatie?

Alle klachten die gemeld zijn door Urly