Klacht: Veelvuldig geen netwerk

op 30 juni 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de afgelopen 6 maanden heb ik regelmatig te kampen gehad met een beperkte dienst. Dit wil zeggen geen netwerk beschikbaar! ik word hier een beetje simpel van. Wanneer mag je je als dik betalende klant nu eens beroepen op in gebreke treden en om contactonderbreking vragen??

Gewenste Oplossing:

antwoord

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste marcel.doggen, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 05 september 2012 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

klant verzocht om klacht opnieuw te melden indien deze nog aktueel is

Alle klachten die gemeld zijn door rudyvanreijs