Klacht: Veel wisselende bezorgtijden

op 02 mei 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 01-05-2017 heb ik vanaf 3 uur vanmiddag zitten wachten tot ze de kast kwamen brengen maar elke keer als het bijna zover was dat ze bij me huis zouden zijn dat het dan elke keer werd veranderd. Om 18.34 kreeg ik een sms dat er 5 kwartier vertraging was maar ik geloof er weinig van omdat er voor het smsjes al elke keer de bezorgingtijd veranderd werd. Al met al werd er rond half 8 de avond me kast eindelijk eens bezorgd.

Ik zou tevreden zijn als er een compensatie is voor al dat wachten want mij is beloofd dat ik niet zolang in huis hoefde te wachten op het pakket. Ik woon er zelf nog niet dus ik heb alles wat ik moest doen die dag af moeten zeggen. Hoop dat dit in de toekomst wel gaat veranderen. Foto's heb ik wel dat de tijd veranderd maar ik mag er maar een bijvoegen. Ben zeer ontevreden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 04 mei 2017 om 13:19 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Gerrits,

Hartelijk dank voor uw melding.

Helaas is er geen order bekend bij Extra@Home op uw adresgegevens.

Om te achterhalen welke vervoerder uw bestelling heeft geleverd, verwijs ik u naar de leverancier.

Excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 04 mei 2017 om 13:54 geantwoord

Er is wel degelijk een order bekend maar ben absoluut nirt te spreken hierover!

Alle klachten die gemeld zijn door anoniempjee