Klacht: Veel te veel stukken aan mijn surondset.

op 28 februari 2017 over Harman Kardon in de categorie Internetshops - Elektronica

Beste Harman kardon.
Na mijn aankoop van mijn surondset dacht ik iets te hebben waar ik wel plezier van mocht beleven maar alles behalve dat is waar.
U kan de reparatie bonnen opvragen bij het filiaal waar ik het heb gekocht.
Al twee keer is mijn blauray lezer kapot geweest.
Een keer de voeding, een keer de voeding van mijn actieve subwoofer dat is ongeveer 14 dagen geleden na reparatie weer opgehaald de zelfde dag weer terug kunnen brengen omdat hij nog niks deed.
Ik heb nu mijn subwoofer weer terug maar moet mijn surondset morgen weer weg brengen omdat hij weer geen dvd meer leest.
Ik zal foto’s mee sturen van verschilde reparatie’s die al zijn gedaan.
Verschillende keren heb ik die reparaties moeten betalen maar begin nu echt te balen van aldi en reparaties en het ongemak die ik daar van onder vindt.
Het ergste vindt ik dat niemand met mijn mee denkt dat ik een maandag ochtend product heb kunnen kopen, want ik denk dat Harman Kardon voor een veel beter product moet kunnen staan.
Ik zou graag zeggen m.v.g. Willie Donkelaar maar ben echt heel kwaad.

Als mijn surondset gewoon een keer een paar jaar het doet zonder al dat op en neer te gaan voor reparatie's.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harman Kardon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harman Kardon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wdon