Klacht: veel te veel geld na moeten betalen na opzeggen via overstapservice

op 11 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

in novenber 2015 ben ik de overstap aangegaan van ziggo naar kpn, kpn had hier een overstapservice voor en duidelijk aangegeven dat ik met tv telefoon en internet wou overstappen. nu bleek dat ziggo nog van gedachte was dat ik nog in de wsnp zat in dat geval mag de overstapservice van kpn enkel de telefoon overnemen bleek achteraf. maar ik ben al 5 jaar uit de wsnp en na contact met mijn ex bewintsvoering bleek ook dat ze keurig op de lijst stonden en dat ze van alles in kennis waren gesteld. oftewel in 5 jaar tijd hadden ze dit niet bijgewerkt in hun systeem. in plaats van dat ziggo mij hiervan op de hoogte stelt in elk geval over het fijt dat ze denken na 8 jaar nog in de wsnp te zitten maar nee hoor. na dat ik in begin jan 2016 eind dec 2015 contact met ze ben gaan zoeken hoorde ik van kpn dat ze me tot drie maal toe hebben geweigerd, ja had ziggo nog gezegd dat ze me wel hebben geprobeerd te bellen enkel lukte dit niet nee gaat ook moeilijk als je me afsluit en kpn heeft nog niet alles voor elkaar brieven ho maar. dus is het bedrag naar bos incasso gegaan waar weer een van de vele volgende verhalen kwamen als reden. en die luide heel simpel meneer heeft in dec zelf de telefoon opgezegd en pas ergens begin jan de tv en internet we zitten met een opzegtermijn dus betalen en het incasso bureau gaat er blind in mee terwijl dit me toch wel duidelijk lijkt, maar ja alles wat me was verteld aan voorgaande verhalen was via de telefoon toen die eenmaal werkte omdat de monteur van kpn was langs geweest om mijn aansluitpunt geschikt te maken voor 4G, en omdat dus alles via de telefoon verliep en het ene vreemde verhaal na het andere zich afspeelde bijvoorbeeld andere maanden nog niet betaald hebbende, nou dan stuurde ik de betaaloverzichten op belde ik opnieuw en was het weer een ander verhaal zoals over de wsnp, waar je overigens niks meer over hoort in de beredenering vanuit de brief naar bos incasso. nou voor mijn dus nooit geen oplichtende ziggo meer meer meer.

kpn

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leo messemaker