Klacht: VEEL TE VEEL BETAALD VOOR NEIL DIAMOND

op 13 september 2017 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Vandaag de tickets ontvangen voor Neil Diamond voor 23 september in de Ziggo Dome. We kijken er al naar uit sinds 24 januari toen we de kaarten gekocht hebben. De kaarten staan ook op naam van Sandra Steijaert, belachelijk allemaal, dit moet toch niet kunnen. Nu blijkt dat de kaarten € 83,- kosten en wij hebben € 149,- mogen afrekenen. Dat is dus € 66,- per persoon, we hebben dus € 132,- teveel betaald, daar had ik nog wel een extra persoon mee kunnen nemen en hadden we ook met z\’n allen met de trein kunnen gaan. Nu moeten we ook nog aparte een treinkaartje aanschaffen.

Ik heb nog contact met ze opgenomen maar ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen. Ik heb gezegd dat ik hier een klacht op internet over ga indienen. Ik had er al een naar gevoel over, ben niet gewend dat kaarten zo laat pas binnen komen en nu hebben we dit!

Dat er servicekosten gevraagd is logisch maar zoveel extra lijkt me iets te overdreven. Topticketshop verdient over de rug van de mensen. Laten ze ons maar eens tegemoet komen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Janssens