Klacht: Veel te lange, oncomfortabele reistijd.

op 21 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte meneer, mevrouw,

Mijn tienerdochter en ik hebben een abonnement gekocht waarmee je een maand lang ieder weekend vrij mag reizen door Nederland. Ons plan was om steden te bezoeken waar we vrijwel nooit komen (wij wonen in de Achterhoek) en we verheugden ons op al die gezamenlijke tripjes. Zaterdag 27 augustus willen we graag een bezoek brengen aan Rotterdam. Als wij om 8.02 vertrekken uit Aalten dan moeten wij eerst met de bus en daarna wordt van ons verwacht dat wij 38 minuten lopen (!!??) voordat we verder kunnen met de trein en uiteindelijk arriveren we om 11.25 uur in Rotterdam. Dit vanwege werkzaamheden aan het spoor. Ik begrijp dat er soms sprake kan zijn van een vertraging en dat accepteer ik maar ik vind drie en een half uur wel erg lang en onderweg moeten we een deel van de reis te voet afleggen! Zondag 28 augustus willen we naar de kust maar de moed zakt mij in de schoenen als ik denk aan de lange reistijd en wie weet wat ons onderweg nog verder te wachten staat.

Zaterdag 27 en zondag 28 augustus is het laatste weekend waarin wij met dit abonnement vrij mogen reizen. Is het mogelijk om onze reis naar Rotterdam (zaterdag) en Zandvoort (zondag) in een ander weekend te plannen wanneer de spoorwegwerkzaamheden voorbij zijn?

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 augustus 2016 om 15:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door GekeEmadi