Klacht: Veel te laat bezorgd

op 15 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Greetz belooft een Valentijnskaart die uiterlijk 13 februari besteld is op 14 februari te bezorgen. Maar het is nu reeds 15 februari en nog altijd is de kaart niet bezorgd. Het is wel duidelijk dat dat nu dus ook niet meer hoeft. Als je niet kunt waarmaken dat je op de afgesproken bezorgdag daadwerkelijk bezorgt, beloof dat dan ook niet!
Deze klacht wilde ik overigens naar Greetz zelf sturen, maar om het compleet te maken werkt het contactformulier op de site niet.

Graag wil ik de betaald € 5,16 terug, omdat Greetz zijn belofte niet nakomt. En het lijkt me wellicht een goed idee dat Greetz eens kritisch naar hun bezorgdienst gaat kijken. Wellicht is postnl een totaal verkeerde keuze?

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 28 februari 2018 om 11:57 geantwoord

Beste Jeroen,

Bedankt voor je melding.

Wat vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen. Natuurlijk hebben we meteen het printproces gecontroleerd: ons systeem geeft aan dat je kaart wel op tijd is geprint.
Na het printen haalt PostNL de Greetz-bestellingen op. Vervolgens verloopt het proces hetzelfde als wanneer je zelf een kaart in de brievenbus doet. Voor de bezorging zijn wij van PostNL afhankelijk. PostNL streeft ernaar alle brievenbuspost de volgende werkdag (met uitzondering van maandag) te bezorgen, maar kan dit helaas niet garanderen. Waarschijnlijk heeft je bestelling vertraging opgelopen.

Klopt het adres en zou je het fijn vinden als we je bestelling op onze kosten opnieuw versturen? Laat het ons dan even weten, wij helpen je graag verder. Het kan natuurlijk zijn dat 'het moment' inmiddels voorbij is. Dan kunnen we je bestelling vergoeden via een kortingscode.

We horen graag van je wat je het liefst wilt. Sorry voor het ongemak!

Greetz, Kiki

Alle klachten die gemeld zijn door ogima007