Klacht: Veel te laat bezorgd

op 15 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Greetz belooft een Valentijnskaart die uiterlijk 13 februari besteld is op 14 februari te bezorgen. Maar het is nu reeds 15 februari en nog altijd is de kaart niet bezorgd. Het is wel duidelijk dat dat nu dus ook niet meer hoeft. Als je niet kunt waarmaken dat je op de afgesproken bezorgdag daadwerkelijk bezorgt, beloof dat dan ook niet!
Deze klacht wilde ik overigens naar Greetz zelf sturen, maar om het compleet te maken werkt het contactformulier op de site niet.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik de betaald € 5,16 terug, omdat Greetz zijn belofte niet nakomt. En het lijkt me wellicht een goed idee dat Greetz eens kritisch naar hun bezorgdienst gaat kijken. Wellicht is postnl een totaal verkeerde keuze?

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ogima007