Klacht: Veel problemen na oplevering badkamer

J. Duijf op 14 oktober 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Na oplevering van de badkamer kregen wij een rekening die 633 Euro te hoog was, is na veel discussie opgelost. Verder was er lekkage van de CV en zat een steun van de CV los. De lekkage is hersteld en steun vastgezet, helaas met schade die niet hersteld is. Naast de CV zit een gat omdat deze verkeerd geboord is, zit een dop met siliconen in. Volgens de aannemer om de aardkabel terug te vinden, natuurlijk de grootste flauwekul. De WC bril zat los en scheef. Dit is later gemeld en door de aannemer vastgezet maar nog altijd scheef. Een van de kastjes was met siliconen kit in elkaar geplakt waardoor deze na verloop van tijd scheef ging hangen, is na 3 maanden opgelost. Nu hebben we weer een lek van de douchebak. Al bij al geen vertrouwen meer in Hornbach Sittard – Geleen en hun aannemer.

Weet niet of ze mij nog tevreden krijgen. Het is steeds iets anders waardoor mijn vertrouwen helemaal weg is in Hornbach lees aannemer.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 18 oktober 2017 om 09:51 geantwoord

J. Duijf

Heeft op 18 oktober 2017 om 21:25 geantwoord

Ik ben gebeld maar er is niet gesproken over een oplossing. Daar zouden we nog iets van horen. Daarbij heb ik klachten bij Hornbach gemeld en is het een en ander hersteld zoals een nieuwe kast en de lekkage van de CV. De wc bril zit nog scheef (wel vast), de radiator is beschadigd, gat in de muur hebben we gemeld en geaccepteerd omdat het er niet beter op wordt na herstel. De lekkage van de douche bak is nog in overleg bij Hornbach. Mochten ze de aannemer willen sturen die hier de problemen heeft veroorzaakt dan zie ik daar vanaf, hij is niet meer welkom. Mocht er een andere aannemer zijn dan wil ik daar heel graag mee verder en is deze van harte welkom.

Alle klachten die gemeld zijn door