Klacht: Veel onterecht veel geld van creditcard afschreven

op 21 september 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Ik heb een keer 10 euro maand abonnement gekocht via PS 4 account. Maar laatste maart en april werden er rond 800 euro van mijn credit card afgeschreven: Toen ik meerdere keren met Sony contact genomen om mijn geld terug te vragen en bewijs van afschrijving toegestuurd. Sony zei dat ze geen account op de naam van mijn kind vinden: Ik zei dat nog steeds mijn kind spelt met deze account en er werd veel geld afgeschreven nadat wij 10 euro abonnement gekocht hebben: Sony kan heel goed geld afschrijven van mijn card en geven ze niks terug: Ik heb wel bewijs; Sony handelt ons als een hond. sony geeft geen enkele antwoord. Ik wil een wettelijk process beginnen: Hoe kan ik me schadeloos stellen en mijn geld terug vragen. Sony afschrijft geld van deze account als ik vraag dat het onterecht is zeggen ze dat er bestaat geen account zoets. Dat vind ik echt een professional oplichterij: Er is geen recht die beschermt ons? Sony mag niet so zorgloos met hun klanten omgaan. Ik zoek een professioneel hulp.Want Sony doet helemaal niks en ze zijn bang voor niks: Sony werkt boven de wet.

at

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ene