Klacht: Veel lawaai en trillingen

op 23 april 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb van mijn kinderen in februari een nieuw Senseo Switch gehad ik was er erg blij mee want ik wilde deze zo erg graag, omdat ik ook een potje koffie kan zetten of een Senseo.
Nou de pret was snel weg en ik wilde het mijn kinderen niet zeggen hadden er erg veel voor gespaard vooral de jongste!
Maar als je een potje zet dan moet je gelijk je tv harder zetten zoveel herrie hoor je dan maar ik dacht oke!
Wil ik nu 2 Senseo zetten nou doe maar niet hij trilt dan zoveel dat hij een van de kopjes eraf duwt dus moet je er bij blijven staan en dat is ook met een kopje maar gaat wat minder snel.
Ik heb altijd aparte Senseo apparaten gehad omdat ik dat mooi vind maar deze heb ik zo spijt van dat ik dit keer echt een klacht in dient want hij is erg duur in aanschaf en ik dit jammer vind omdat ik altijd heel tevreden klant bent

Als ik gewoon 2 kopjes tegelijk kan zetten en minder herrie

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kansen4