Klacht: veel gruis in mijn drum pakje 50 gram

goedeavond
ik heb de laatste tijd nogal veel gruis in mijn pakje drum 50 gram
gr wim van vuuren
tel. 0104164473

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Imperial Tobacco over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht willemvanvuuren

3 maanden geleden - hier is vWijzigen Mijn Klacht goedeavond ik heb de laatste tijd nogal veel gruis in mijn pakje drum 50 gram ik vind als je pakje drum koopt dan mag er wel iets gruis in zitten maar nu heb ik een pakje drum daarvan is eenderde van een pakje drum gruis sorry ik vind dat nogal een kwalijke zaak ik rook al drum van af 17 e jaar ik ben nu 62 jaar en rook nog steeds drum en als ik geen leuk bericht krijg ben ik genoodzaakt een ander merk te nemen wat en pakje shag kost 9,50 euro dan mag je wel kwaliteit verwachten gr wim van vuuren tel. 0104164473 Gewenste Oplossing ik hoop dat het probleem word opgelost en dat er een schade vergoeding tegen over staat oor de tweede maal een email die naar u verstuurd

Alle klachten die gemeld zijn door willemvanvuuren