Klacht: veel betaald

op 02 juli 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Goedendag,

Op dit moment zitten wij in een prachtig hotel in roquettas de mar. Alles is naar behoren en het is hier super.

Na wat gezellige avondjes met een stel Nederlanders, hebben wij het over de prijs gehad.
Wij wisten dat we een behoorlijk bedrag hadden betaald van +- 2250 euro voor 2 personen, 15 dagen. We hadden na een slechte ervaring vorig jaar, het er nu wel voor over aangezien de recentie erg goed waren. Het gesprek kwam met de groep Nederlanders dus op de prijs wat we betaald hebben, en nu blijkt dat hun allemaal, een stuk goedkoper uit zijn! 1 stel nederlands zijn hier 13 dagen, met 2 volwassenen en 1 kind onder de 2 jaar, voor 649 euro pp. Dat betekent dus, dat wij ruim 500 pp voor 2 dagen langer hier zitten ?!?! Het is belachelijk dat dit zo duur is.

We hebben precies de zelfde kamer, allebei all inclusive, zelfde aankomstdatum en rond de zelfde tijd geboekt.

We hebben nog meer mensen gesproken en deze zijn ook allemaal goedkoper uit.

Ik vind dit schandalig en hopelijk kan dit opgelost worden.

Joëlle Hulleman

Wanneer er een compensatie komt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

8 maanden geleden - Beste mevrouw Hulleman, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support met het verzoek uw mail in behandeling te nemen. Binnen 1 week kunt u een reactie of ontvangstbevestiging van de afdeling Customer Support verwachten. Heeft u nog aanvullende informatie of vragen, dan kunt u deze mailen naar customersupport@sunweb.nl. Ik wens u namens Sunweb nog een heel fijne vakantie in Roquetas de Mar. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 12 juli 2016 om 18:52 geantwoord

Goedenavond mevrouw Hulleman,

Op donderdag 7 juli is de reisleiding bij jullie in het hotel langs geweest. De reisleiding heeft uitgelegd dat wij met een live boekingssysteem werken en dat de prijzen fluctueren.

Ik hoop dat jullie verder wel een leuke vakantie hebben gehad in Spanje.

Fijne avond!

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Spanje-vanBeek